Mrs. b & co

December Daily 2010: dag 19

Klä granen. Så var det äntligen dags. Att ta in granen som först fått mellanlanda i friggeboden en dag för att vänja sig vid en lite varmare tillvaro. Själva påklädningen gick relativt lugnt till, även om det inte tog många minuter att få på alla kulorna. Vi var ju lite osäkra på granen när vi köpte den, om den skulle kännas för liten. Det var tur att vi inte åkte och bytte den, för nu när den väl är på plats så känns den sådär perfekt lagom i storlek.

Decorating the tree. Finally, if you ask the children. It didn't take many minutes to decorate it, but then again there were four of us to help out. We were a bit unsure about the size of the tree when we bought it, but now when put in place it feels perfect. Christmas is really getting close now!





Digitala overlays och wordart: Ali Edwards / Designer Digitals


Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

Jag måste bara säga att jag älskar att följa det här projektet och se vad ni har hittat på under dagen och hur du har gjort dagens sida/sidor. Det är otroligt inspirerande och jag hoppas att jag själv lyckas göra ett liknande album någon jul. Kram

2010-12-20 @ 21:16:38
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Postat av: InneoUte-Malin

Så fint det ser ut! Det är verkligen en julmilstolpe när granen tas in. Vi tog också in granen igår - och jag hann knappt hjälpa till att klä granen förrän barnen hade hängt i allt. Jag var naturligtvis tvungen att flytta lite när de tittade bort... ;-)

2010-12-20 @ 21:17:37
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Katie

I love your pages the photos are beautiful

2010-12-21 @ 01:50:16
URL: http://asouthernladysramblings.blogspot.com
Postat av: Suz

Gorgeous December Daily! I am enjoying checking back each day to see your latest! TFS!

Postat av: angie blom

oh just beautiful.. perfect photo's of your lovely family.. love the crocheted snowflakes.. stunning album.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0