Mrs. b & co

Min nya blogg

Jag har grubblat över denna bloggen. Ska jag eller ska jag inte fortsätta. Vad vill jag egentligen blogga om. Summa summarum har jag väl inte kommit fram till någon fullständig slutsats ännu.

Men det jag vet är att jag älskar att fotografera. Oavsett om jag bloggar eller inte. Min kamera får följa med dit jag går, även om det mestadels är att jag går runt hemmavid. Så detta beslut var enkelt. Jag har blivit med ny blogg! Där får fotografierna ta lite större plats. Och så hoppas jag att jag på kuppen blir inspirerad att lära mig ännu mer på området. Ni är alla hjärtligt välkomna dit - jag skulle bli mer än glad om ni vill följa med!

Som sagt är jag inte på det klara ännu med denna bloggens vara eller inte vara. Vi får se helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Emma W

Kul med ny blogg men NEJ, du får inte sluta med denna bloggen. Snälla! Jag vill fortsätta att inspireras av din trädgård =)

2011-06-27 @ 22:39:44
Postat av: A-K

Självklart hänger jag med dit!

2011-06-28 @ 21:00:51
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Malin

Varför inte fortsätta m denna men låta bilderna ta mer plats?



Hur du än gör så kommer jag att fortsätta att inspireras av dina foton som är helt fantastiska.

2011-06-28 @ 23:05:37
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Jag kommer lätt kika in i fotobloggen! :)

2011-06-29 @ 04:10:30
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0