Mrs. b & co

I fokus

Just nu i fokus - fotografering och foton. Jag är periodare med det mesta jag sysslar med. Är det virkning, så är det virkning till 100%. Är det inredningsfunderingar så går det konstant en bakgrundsprocess i huvudet med sådana tankar. Just nu kan jag säga att jag ligger lågt med både virkning och inredning. Istället har jag foton i fokus. Inte så mycket fotografering i sig, utan mer vad det ska bli av alla foton som hamnar på hårddisken. Jag har inte kommit fram till något konkret än. Ena dagen tänker jag att jag kanske skulle ta tag i barnens icke-existerande album. Fem år av bilder känns dock som en övermäktig uppgift, men någon gång och i någon ände måste man ju börja. Det svåraste är nog inte själva utförandet, utan att bestämma sig för en strategi och en utformning. Och det är just det som tar tid, i alla fall för mig. Tills dess fortsätter jag att fylla på hårddisken.




Kommentarer
Postat av: LiseLotte

Du har väl en extern liten hårddisk med kopior på?

Det är vad jag har hört att man helst ska ha. :)) LiseLotte

2010-10-23 @ 18:13:49
URL: http://liselottesj.blogspot.com/
Postat av: Malin

Jag skulle vilja gå både en fotokurs och en kurs i photoshop. Men tiden vill inte räcka till för allt.



2010-10-23 @ 19:36:46
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0