Mrs. b & co

Bloggvinst & award

För ett par veckor sedan var bloggturen på min sida, igen får väl tilläggas. SaraVillFara lottade ut fina pappersblommor "Blom" (från Jurianne Matter) från Cosas. Tack snälla! Fina pappersprodukter väcker samlarnerven i mig, och jag minns tillbaka på alla fina saker som jag samlade på som barn men som sällan kom till användning. Så dessa ska jag se till att de får en plats att pryda här hemma.



Jag har även fått äran att få två stycken awards, från Irene som har bloggen Proforma och Liselotte med bloggen Inte bara mamma. Tack snälla! Båda två har mycket trevliga bloggar där jag gärna kikar in!





Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Grattis! Jag hade också turen att vinna de fina pappersblommorna...verkligen jättefina, en kul och annorlunda dekoration.

Kramen.

2010-05-08 @ 21:06:27
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: LiseLotte

Tackar allra ödmjukast tillbaka.



LiseLotte

2010-05-09 @ 21:23:05
URL: http://liselottesjodin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0