Mrs. b & co

Se vardagen: korv stroganoff och rosa elefanter

En helt vanlig middag hemma hos oss.



Det är inte alltid lätt att få barnen att titta in i kameran. Det behövs i och för sig inte alltid heller (att dom tittar in alltså), men ibland vill man ta sådana kort. Jag har börjat med en ny variant - "ser ni dom små djuren inne i kameran?". Och uppenbarligen finns dom, här hittar lillasyster en giraff enligt egen utsago. Och storebror har pratat om rosa elefanter. Häromdagen när jag bläddrade i manualen till kameran frågade storebror om det fanns något kapitel om de små djuren...




Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Bra tips! Algot tittar sällan in i kameran, vilket är så tråkigt. Än är han för liten för titta-på-djuren-leken, men jag ska komma ihåg att använda den när han blir lite större. Kram.

2010-07-01 @ 16:12:46
URL: http://hallakulle.wordpress.com
Postat av: Proforma - Irene

Ja, man får ta till alla knep!

Mitt lilla barnbarn på 7 månader stirrar direkt in i kameran... hur länge hon nu kommer att göra det! Vid 8 månader har hon nog tröttnat på sin mormor som hela tiden ska fota! :)

2010-07-02 @ 00:42:05
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: InneoUte-Malin

Vilken strålande idé. Ska absolut provas. Vår fyraåring är just nu helt omöjlig att fånga på bild. Kanske får be henne leta lite efter djur.



Jättefina bilder i vanlig ordning. Det måste vara ett alldeles särskilt fint ljus där du befinner dig... ;-)



Ha en fin semester!!

Kram Malin

2010-07-02 @ 10:29:09
URL: http://inneoute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0