Mrs. b & co

En korvmacka

Den glada korvmackan - en vardagsbild från igår (nåja, så mycket vardag som Nyårsdagen kan räknas som). Efter det mycket roliga men på sitt sätt krävande "December Daily" projektet tänker jag nu framåt. Inte enbart på fotografering utan även kring dokumentation och album. Jag försöker sätta upp nya mål för året som kommer. Mål som dock inte är välformulerade och nerskrivna, utan mer i formen av spridda funderingar i bakhuvudet. Den gemensamma nämnaren är dock en önskan om något mer för alla bilder som fotograferas och hamnar på hårddisken. Jag kommer säkerligen att återkomma i ämnet.

För ett år sedan påbörjade jag kategorin Se Vardagen. Jag gillar fortsatt tanken att fotografera det vardagliga, det är ju precis det som är vårt liv här och nu. Och jag har helt klart fotograferat mer under året som gått, tack vare de tankarna. Dock har jag kommit till insikt om att ett 365-projekt med fotografier varje dag inte är mitt mål. Jag vill istället dokumentera året som kommer, kanske på veckobasis. Men jag kommer säkerligen att fortstätta med vardagsbilder i den här kategorin med.




Digital brush: Ali Edwards / Designer Digitals


Kommentarer
Postat av: åsa

åh va längesen ja såg dom korvarna =) när ja va liten å vi campade i danmark med familjen så tjatade jag ihjäl mina föräldrar att ja ville ha dom på mackan på morgonen! =)

2011-01-02 @ 16:41:26
URL: http://www.hemmahosasa.blogspot.com
Postat av: Carina - inspirera

Det är verkligen kul att se den helt vanliga vardagen...det är ju där vi är hela tiden!

Kramen.

2011-01-02 @ 20:49:43
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0