Mrs. b & co

Malplacé

Vissa saker blir inte helt rätt från början. I vårt arbetsrum var det två garderober inritade på ritningen från start. Självfallet ska vi väl ha garderober. Eller rättare sagt, jag har nog inte vad jag minns ens reflekterat över möjligheten att välja bort. Så garderoberna har stått där de stått. Malplacerade i rummet, dock med möjligheten att förvara saker i. Fram till igår. En regnig dag, ett par veckor in på semestern innebär att energinivåerna är påfyllda och projektlustan stor. Igår bars garderoberna ut. "Det är lättare att fundera på vad vi ska ha istället om garderoberna är borta" räckte som argument. Sen att vi vill måla tre väggar av fyra innan vi faktiskt kan realisera något ytterligare blundar vi för just nu.






Kommentarer
Postat av: Camillasnyahem

Vi har också tagit bort garderober som följde med huset, det blev jättebra! De stod i hallen, helt malplacerade! Önskar jag hade tagit kort på det och visat skillnaden.



Hoppas ert projekt blir bra, det tror jag säkert! Och du, vad städat det är i ert datorrum. I vårt är det KAOS. Haha. :) Ska bli kul att se när ni är klara!

2010-07-26 @ 21:42:09
URL: http://www.camillasnyahem.se
Postat av: madde

Bra gjort!



Du har fått en award av mig :D



KRAM

2010-07-27 @ 00:09:51
URL: http://madeleinemis.blogspot.com
Postat av: caroline

Jag sitter också och funderar på att ta bort några garderober då de hos oss gör att rummet känns litet. problemet är ju dock vad man ska ha istället för fövaring behöver man ju.

2010-08-14 @ 22:18:45
URL: http://carolinesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0