Mrs. b & co

December Daily 2010: avslut

Så har mitt December-album kommit till sitt slut. Jag har gått från tanken att dokumentera dagarna i december, till att ha förberett en albumstomme, därefter fotograferat och dokumenterat, och fyllt albumet med bilder och ord. Det återstår en dag, och därefter är albumet komplett. Då julfirandet har skett tillsammans med nära&kära så publicerar jag inga fler albumsidor.

Det har varit ett väldigt roligt projekt! Jag är mycket nöjd och glad över att ha gjort detta album. Dock måste jag erkänna att det har varit tidskrävande. För det är ju så ibland, i alla fall för mig, att när man håller på med något kul så är det väldigt svårt att slita sig och fokusera på annat.

Men hur kul det än har varit, så längtar jag nu att helt få avsluta detta projekt, för jag har redan nya i sikte. Det här med album gav helt klart mersmak, och jag känner fortsatt för att försöka göra något mer med bilderna som tenderar att bara hamna på hårddisken. Men om ett år, då tänker jag återigen ta mig an att dokumentera december.

December Daily 2010 blev en riktig tjockis på dryga 7cm.



Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

En mycket bra idé du kläckte med denna fina dokumentation av december... men jag kan verkligen förstå att det är tidskrävande! Men väldans fint blev det ;)

Gott Nytt till dig och din familj!

Kramen.

2010-12-30 @ 19:12:22
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Helen

Verkligen fint blev det, jag är riktigt sugen på att göra ett eget album, får se om jag fixar det.

2010-12-30 @ 19:39:14
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: Dessi

Ååh, nu har jag suttit och läst och njutit av alla decemberinläggen. Så fantastiskt fina och underbara! Underbart med ett album, man är alldeles för dålig på att spara bilder och framförallt trycka dom. Önskar dig och familjen ett Gott nytt år! Kramar!

2010-12-30 @ 21:47:30
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Malin

Ju mer tid man lägger ner ju bättre blir det. Det där är en riktigt skatt för framtiden.



Kram på dig o Gott Nytt år!

2010-12-31 @ 09:00:14
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0