Mrs. b & co

Sju sanningar

Jag har blivit utmanad av Tomteboanna. Så här lyder reglerna:

- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
- Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Här kommer sju sanningar om mig:

1. Jag är urusel på att komma på saker att berätta om mig själv. Men jag gör här ett försök trots allt.
2. Jag skriver todo-listor. Nu har listorna t.o.m. blivit kategoriserade.
3. Jag har dykt bland hajarna på barriärrevet.
4. Jag är otålig när det kommer till alla små idéer jag får - helst ska de vara färdiga redan igår.
5. Är en riktig godisgris - äter minst en Bridgeblandning i veckan!
6. En gång missade jag flyget till Norge och fick därmed vänta på en stand-by biljett till nästa flight. Planet var ganska fullt, så jag fick min plats inne i cockpit! (Det kan noteras att detta skedde före "9/11")
7. Här hemma går jag konstant i mysbrallor.

Jag har sett denna utmaning cirkulera runt hos många bloggare så jag väljer att inte skicka den vidare till någon speciell. Ni som vill får gärna anta utmaningen!

Kommentarer
Postat av: dahlarna

Vad KUL att läsa lite om dig! Jag har också gjort denna utmaning! Hoppas att du får en fortsatt mysig helg! KRAMISAR

Postat av: Malin

Här har vi många gemensamma nämnare, förutom hajarna och cockpit då förstås!

Har gjort denna utmaning tidigare så jag hoppar denna gång.

2008-11-16 @ 09:08:35
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Malin

Ojojoj...hajar...HJÄÄÄLP!





Skoj att veta mer om personen bakom bloggen:)



Kram

2008-11-16 @ 20:06:07
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Vad spännande att få sitta inne i cockpit.

2008-11-17 @ 00:16:05
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0