Mrs. b & co

Helgen som var

Kan man ta vardagsbilder på en helg? Nja, kanske inte riktigt om man ska vara petnoga. Oavsett - förutom slottsbesök ägnade vi helgen även åt detta.

Besök på hamburgerrestaurang till barnens stora glädje. Vi hade tänkt äta lunch på Gunnebo men menyn var inte riktigt anpassad för våra barn. Och det var dom nog inte särskilt ledsna över.



Jag själv in action och för ovanlighetens skull fångad på bild. Ännu mer carportmålning, återigen på lördagen (det måste vara lite av rekord allt vi hann med denna dag: slottsbesök, hamburgare, skoinköp till barn, blomsteraffär, plantering, målning, murbygge, och säkert nåt mer som jag glömt). Det var riktigt t-shirt-målar-väder i eftermiddagssolen. Och jag klarade mig ifrån "trampa-i-klaveret"-fadäsen denna gången.




Om lördag var finaste höstdagen på länge så var söndagen desto molnigare. När vi klev upp på morgonen var det dimma och extremt mycket dagg. All spindelväv syntes precis överallt, alla utemöbler var invirade i väv och gräsmattan full med långa streck av spindelväv.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul med en bild på dig :-)

OJ vad jag har missat många inlägg här, dina bilder är jättefina! Och vad duktiga ni är med den stora carporten!

Ha en trevlig vecka, kram Jenny

2010-10-11 @ 20:48:33
URL: http://www.fyraifamiljen.se
Postat av: Bodil

Ser bra ut! Jobba på!

2010-10-11 @ 20:57:39
URL: http://gladjeamnen.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Sådana helger gillar jag - man känner sig så otroligt löjligt nöjd!

Ha en fortsatt bra vecka.

Kramen.

2010-10-12 @ 10:23:42
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0