Mrs. b & co

Böcker att önska

Ett par tre böcker som finns på min önskelista just nu:

Betong som hobby
Det underbara, ruffa materialet betong har ju sen ett tag blivit en trend. Här är en perfekt bok för att få inspiration och tips till att sätta igång betongprojektet som jag så länge har planerat!

(Angående mitt betongprojekt så är planen att upprepa detta så många gånger som möjligt till alla i min omgivning så att jag till slut inte har något annat val än att sätta igång med det hela...)

Riddarbageriets bröd
Mitt favoritbröd som jag bakar ett par gånger i månaden finns med i denna bok, som jag dock själv inte äger. Och som det verkar nu så lär jag inte få äga den framöver heller, då den tyvärr inte trycks längre.

Stora boken om inredning
Inredningsböcker kan man aldrig få för många av! Denna bok ser ut att innehålla både inspiration och konkreta råd - precis det jag söker!





Bilder: adlibris.com

Kommentarer
Postat av: Jo

:) Jag såg ditt inlägg via Bloggkoll och läste "Betongprojekt". blev så sugen att jag började kika efter betongböcker själv. Och glömde därmed bort att läsa ditt ursprungliga inlägg. Men nu kom jag på det igen när du kikade in! Som gammal Väg och vattenbyggare är jag ju barnsligt förtjust i betong (som är ballast med cement.. ;) ) och har ganska nyligen insett att jag kan slabba med sånt ute i rucklet! :) Får nog införskaffa "din" bok! Ha det gott!

2008-08-19 @ 22:46:40
URL: http://frkp.blogspot.com
Postat av: Helen

JAg är också sugen på "betong" boken, har provat lite smått att gjuta rabarberblad men skulle vilja göra mer. Får se om jag kommer till skott.

2008-08-19 @ 23:16:07
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0